sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015 - CO DALEJ?



Cześć Kochani!

Po tak długiej przerwie w blogowaniu, powracam z jeszcze większą energią i zapałem do pracy!
Rok 2015 byłam rokiem przełomowym w moim życiu, pod każdym aspektem. Lipiec przyniósł mi wiele dobrego, między innymi to wtedy zaczęłam blogować. Od dawna myślałam o dzieleniu się z innymi swoją pasją. W końcu zdecydowałam się na ten krok, który jak najbardziej był trafny. Cieszę się, że to robię. Przede wszystkim lubię to robić. Niezwykła forma realizacji siebie i poznawania nowych ludzi (ksiażkoholików :3).

A jak 2015 rok wyglądał pod względem czytelniczym?

Pierwszy raz brałam udział w akcji "Przeczytam 52 książki w 2105 roku". Przeczytane książki zaczęłam skrupulatnie spisywać do swojego notesiku. Nigdy tego nie robiłam, wiec ciężko jest mi porównać statystyki z 2014 roku. Ale jak dla mnie ten rok był o wiele wiele lepszy.
Chociaż nie udało mi się przeczytać 52 książek, wynik 47 jak najbardziej mnie zadowala. Może to nie jest jakiś szczyt czytelniczy, ale liczy się sam fakt czytania książek!

Myślę, że przedstawianie całej mojej listy przeczytanych książek byłoby trochę bez sensu. Moja lista składa się z książek według mnie cudownych i dobrych. Znajdzie się kilka książek słabych. Ale to tylko kilka :D Myślę, że to zasługa tego, że swoje wybory podejmowałam bardzo skrupulatnie. Czytałam to co znałam z recenzji, rekomendacji koleżanek i nie tylko :)

O to kilka książek, które według mnie zasługuje na miano perełek 2015 roku.
 
 





Pierwsza książka przeczytana w 2015 roku zalicza się do moich ulubieńców.

"Alicja w krainie zombi"
Gena Showalter





Jak tu nie kochać tej książki? Cudowna okładka, wspaniała treść, ujmująca historia. Taki właśnie jest:


"Hopeless"
Colleen Hoover



Nie da się ukryć, że ta seria zawładnęła moim sercem na długi czas. Każdą część tak samo uwielbiam <3

Rebecca Donovan


Na tę trylogię natknęłam się dzięki mojej koleżance. Pochłonęła mnie tak szybko, że aż żałowałam, że czytanie jej zakończyłam w tak krótkim czasie. Niedługo już recenzje pojawią się na blogu.

"Dotyk Julii"
"Sekret Julii"
"Dar Julii"
Tahereh Mafi




Ta książka zasługuje na miano najlepszej polskiej książki przeczytanej przeze mnie w 2015 roku. Bez dwóch zdań!
Chętnie powrócę do niej kolejny raz.


"Tajemnica Diabelskiego Kręgu"
Anna Kańtoch
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Książka, przy której płakałam. Książka przeczytana zdecydowanie zbyt szybko [Poświęciłam tylko jeden wieczór na nią :( ] Miłosna historia, która chwyta za serce.
 
 
Rachel van Dyken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Książka, która zawładnęła moim sercem. Tyle we mnie zmieniła, tyle mi pokazała i uświadomiła to co już wcześniej wiedziałam, lecz bez świadomości opisywanych problemów. Książka, która zalicza się do listy najlepszych książek przeze mnie przeczytanych. Przy okazji to pierwsza książka, która została przeze mnie zrecenzowana :)
 
 
Matthew Quick
 
 
 
 
 
Podsumowanie roku 2015 zakończę życzeniami dla was, drodzy książkoholicy.
Życzę wam, aby obecny rok przyniósł wam jak największych sukcesów nie tylko w blogosferze, ale również w szkole, życiu prywatnym, zawodowym. Aby ten rok był jak najbardziej czytelniczy. Niech wasze domowe biblioteczki zapełniają się kolejnymi skarbami. Wszystkiego najlepszego!
 
Co dalej? Właśnie. Ja ten rok zaczynam od wniesienia w życie swoich postanowień. Nowy rok, nowe aspiracje, nowe cele. Wracam do pisania. W końcu! Już mi tego brakowało.
 
Chciałabym jeszcze podziękować wam za to, że wciąż ze mną tutaj jesteś. Dziękuję, że czytacie te moje wypociny.
 
Do zobaczenia w kolejnym poście!
 
R.

4 komentarze:

  1. Widzę, że miałaś rok pełen naprawdę świetnych książek :). A wynik 47. książek nie jest zły, bo nie ważna ilość tylko jakość ;).
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oby był pełen równie fascynujących książek :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Zgadzam się w 100%
      Dziękuję zażyczenia :*
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku, i tak jest on bardzo dobry, nawet jeśli nie udało się zaliczyć wyzwania. :)
    Przeczytałam z wymienionych książek "Hopeless" i "Utratę". Przy "Utracie" również płakałam. :) "Tajemnica diabelskiego kręgu" czeka na półce, a serię "Dotyk Julii" chciałabym kiedyś przeczytać. :)
    Powodzenia w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zabierz się za "Tajemnice Diabelskiego Kręgu". To książka, która bardzo mnie zaskoczyła. Super styl pisania autorki i fabuła mmm ale się rozmarzyłam.
      "Dotyk Julii" jest bardzo ciekawy. Czyta się ją zdecydowanie za szybko.
      Dziękuję. Tobie również życzę powodzenia. Oby ten rok był jak najbardziej czytelniczy!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń