poniedziałek, 13 lipca 2015

READ WEEK 13.07-19.07

Witajcie książkoholicy!

Dzisiaj podejmuję się wyzwań związanymi z obecnym czytelniczym tygodniem.
Jako, że nie wzięłam udziału w poprzednim READ WEEK organizowanym przez m. in. Zaczytany, postanowiłam skorzystać z okazji, aby nadrobić moje książkowe zaległości.

Akcja zaczyna się właśnie dziś, czyli 13.07, a trwać będzie cały tydzień. Dokładnie w niedziele podsumuję moje zmagania.



Obecny Read Week jest organizowany przez Alicję. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ oraz na jej książkowym INSTAGRAMIE.

A o to 4 wyzwania na ten czytelniczy tydzień:

1. Przeczytaj kontynuację serii/trylogii 
u mnie to akurat będzie "Toxic" -  Rachel Van Dyken z serii Zatraceni



2. Przeczytaj książkę, którą pragniesz przeczytać od dawna 
" Jeden dzień" - David Nicholls


3. Przeczytaj książkę wydaną w wersji kieszonkowej


Niestety tego wyzwania nie mogę się podjąć, ponieważ nie posiadam żadnej kieszonkowej książki :(

4. Przeczytaj książkę, która ma do 300 stron
"Moje życie od teraz" - Jessica Verdi


Czy mi się uda przeczytać te trzy pozycje? Tego nie wiem, ale najważniejsze jest to, że będę próbować.

Oczywiście każdej książki pojawi się osobna recenzja na blogu. 
Moje poczynania możecie także obserwować tutaj ----> Roniebooks.

Miłego i czytelniczego dnia! 

R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz